Opatija 21 d.o.o.
Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA

Parking Opatija

Od 1. siječnja 2021. neograničeno trajanje parking bona

Od 1. siječnja 2021. godine pretplatnički parking bonovi ponovo će imati neograničeno trajanje. Bonove je i dalje moguće kupiti u vrijednostima od 50,00 kn, 100,00 kn, 150,00 kn i 200,00 kn, no kupljeni bon od 1. siječnja 2021. vrijedi sve do iskorištenja iznosa na računu. Pretplatnički parking bonovi koji su kupljeni prije 01.01. 2021. još uvijek imaju odgovarajuće vremensko ograničenje, no, uz nadoplatu izvršenu nakon 01. 01. 2021. također postaju neograničeni, odnosno neće više imati rok trajanja, a iznos na računu bit će uvećan za iznos nadoplate.

trznica1Pretplatnički parking bon (PPB) specifična je usluga unaprijed plaćenih satnih karata koji se može koristiti u svim zonama parkiranja na otvorenim javnim parkiralištima. Prilikom kupnje PPB se veže za registarsku oznaku vozila i vrijedi samo za to vozilo. Napominjemo da je stanje i korištenje PPB-a i dalje moguće u svakom trenutku provjeriti putem servisa za korisnike bonova, odnosno Vašeg korisničkog računa na sljedećem linku: http://oa.rao.hr:8053/#/opatija/ppb-parking

Pretplatnički parking bon - detaljne upute o načinu korištenja potražite OVDJE
Nagrada HPU

Opatiji 21 vrijedna strukovna nagrada

Igor Štok - nagrada HPUKraj 2020. godine tvrtka Opatija 21 d.o.o. obilježila je vrijednim priznanjem, nagradom koju dodjeljuje strukovna Hrvatska parking udruga (HPU) za najbolju tvrtku po pitanju organizacije, unapređenja rada i razvoja sustava parkiranja.

Povodom dodjele nagrade, direktor Igor Štok kaže:
Posebno sam počašćen što nagrada dolazi od struke i to u konkurenciji cijele Hrvatske, čak 70 gradova i općina članova, a još više zato što struka nije nikoga nagradila u proteklih 14 godina. Izuzetno sam ponosan na sve djelatnike koji su zajedno sa mnom kontinuirano rade na unapređenju tvrtke. Zahvalio bih se i vlasniku Gradu Opatiji koji je tvrtki omogućio razvoj. To je izuzetno važno za upravljanje tvrtkom. Morate znati da smo vrlo mlada tvrtka koja je bačena u vatru prije tri godine bez ikakvih parametara za organizaciju djelatnosti kao i financijskih resursa.

HPU nagradu dodjeljuje na temelju analize prema više parametara. Prije svega, utvrdili su kako grad Opatija ima najkompleksnije Opće uvjete organizacije parkiranja u Hrvatskoj, iz već poznatih razloga: besplatni sat za 4185 građana Opatije dnevno, jedinstvena komocija korisnika putem virtualnog parkirnog bona te iznimno velik broj (680) povlaštenih karata u odnosu na broj parkirnih mjesta, tri mjeseca nenaplate vikendima i blagdanima u zimskom periodu itd. Nadalje, važno je kako se troše ljudski resursi, a kao najvažnije – tvrtka Opatija 21 ima najmanji broj zaposlenika u odnosu na broj parkirnih mjesta u Hrvatskoj, uz istovremeno najbolju kontrolu sustava. Upravo tu leži razlog dobivanja nagrade. Naime, da biste sve ove beneficije i komociju korisnika mogli kontrolirati, a da pritom ne ugrozite poslovanje tvrtke prekomjernim troškovima ili zapošljavanjem velikog broja ljudi, potrebno je pristupiti organizaciji tvrtke na jedan drukčiji način, kaže direktor Štok i dodaje kako tvrtka za to koristi 6 programskih rješenja koja se nadopunjuju i čine jednu cjelinu, a konstantno se nadopunjuju implementacijom novih tehnologija.

Parkirne tvrtke, članice udruge, smatraju da smo dobro organizirali i proveli posao, a u prilog tome govori i činjenica da nas sada i drugi gradovi u Hrvatskoj kontaktiraju želeći primijeniti naš pristup. Možda smo trebali i zaštiti svoj „know how“ pa bismo ga danas mogli i prodavati. No to su slatke brige i puštamo ih za neko drugo vrijeme. Gode nam pohvale iz cijele Hrvatske, ali i od stranih korisnika, jer oni su pravi pokazatelj naših nastojanja da učinimo više i bolje.

Treba reći da je tvrtka kao najbolja u Hrvatskoj kandidirana temeljem ove nagrade za EPA AWARD nagradu (European Parking Association). Upravo je u tijeku priprema prijave, a u ožujku 2021. trebala bi nas posjetiti delegacija europske udruge kako bi osobno utvrdili točnost svih parametara u poslovanju. Za travanj 2021. planiramo prezentaciju našeg poslovanja u Bruxellesu, na skupštini Europske parking udruge. Tako ova vrijedna nagrada, nije samo satisfakcija za dosadašnji rad, već nas tjera da nastavimo razvoj, kao i da Europi pokažemo što sve može hrvatska pamet.

Parking Opatija

Korisnicima parkirnog bona obavijesti stižu putem e-maila

bmove.com servis za korisnike bonovaKako smo nedavno najavili, od danas je, zbog promjena uvjeta poslovanja teleoperatera, krenulo slanje obavijesti o aktivaciji putem e-maila za sve porisnike pretplatničkog parking bona. Slanje obavijesti putem SMS poruke ukida se od 1. prosinca 2020. godine.

Ovim putem još jednom ljubazno molimo sve korisnike Pretplatničkog parking bona (PPB), koji i dalje žele dobivati obavijesti o aktiviranju naplate putem bona, da dostave e-mail adresu i registarsku oznaku na kojem je aktivan PPB na slijedeći e-mail: parking@opatija21.hr.

Napominjemo da je stanje i korištenje PPB-a i dalje moguće u svakom trenutku provjeriti putem servisa za korisnike bonova, odnosno Vašeg korisničkog računa na sljedećem linku: http://oa.rao.hr:8053/#/opatija/ppb-parking

Parking Opatija

Obavijesti korisnicima pretplatničkog parkirnog bona putem e-maila

bmove.com servis za korisnike bonovaZbog promjena uvjeta poslovanja teleoperatera obavještavamo cijenjene korisnike usluga da će Opatija 21 d.o.o. ubuduće slati obavijesti o aktivaciji pretplatničkog parkirnog bona (PPB) putem e-mail obavijesti.

Stoga ovim putem ljubazno molimo sve korisnike Pretplatničkog parking bona (PPB), koji i dalje žele dobivati obavijesti o aktiviranju naplate putem bona, da dostave e-mail adresu i registarsku oznaku na kojem je aktivan PPB na slijedeći e-mail: parking@opatija21.hr, kako bi prelazak sa obavještavanja putem teleoperatera na obavještavanje putem e-maila mogao biti pravovremeno proveden.

Napominjemo da je stanje i korištenje PPB-a i dalje moguće u svakom trenutku provjeriti putem servisa za korisnike bonova, odnosno Vašeg korisničkog računa na sljedećem linku: http://oa.rao.hr:8053/#/opatija/ppb-parking

ScanScooter u Opatiji

Video: ScanScooter u Regionalnom dnevniku HRT-a

Suvremena tehonlogija u obliku specijalnog vozila za nadzor i kontrolu naplate parkiranja, koje se ovih dana može vidjeti na ulicama Opatije bila je tema priloga u Regionalnom dnevniku HRT-a, u srijedu, 09. 07. 2020.

Direktor Opatije 21 o ScanScooteru u Opatiji

Video: ScanScooter u emisiji "Dobro jutro Hrvatska"

Direktor Opatije 21 d.o.o., Igor Štok, predstavio je u HRT-ovoj emisiji "Dobro jutro Hrvatska" ScanScooter, specijalno vozilo opremeljno kamerama za nadzor i kontrolu naplate parkiranja, prvo takve vrste u Hrvatskoj. Prilog je emitiran na HRT-u u srijedu, 09. 07. 2020.

Scanscoooter Opatija 21

ScanScooter - suvremena kontrola naplate parkiranja

scanscooter

Od kada je opatijska gradska tvrtka Opatija 21 d.o.o. preuzela upravljanje parkiralištima i javnom garažom konstatno se radi na unapređenju poslovanja i uvođenju suvremenih tehnologija. Prije svega se nastojalo izaći ususret korisnicima usluge parkiranja i građanima Opatije, pa je tako Opatija prva u Hrvatskoj uvela prepaid parking bon kao način plaćanja parkinga, a potom i poček od 60 minuta za plaćanje parkiranja za svoje građane. Ovih dana na red je došlo i unapređenje u dijelu nadzora i kontrole naplate parkiranja.

Suvremeno vozilo - ScanScooter - koji se može vidjeti na ulicama Opatije, trebao bi omogućiti znatno efikasniju kontrolu naplate parkiranja.

Opatija 21 d.o.o.

Radno vrijeme blagajne od 4. svibnja 2020.

dvorana blagajna 02S ponovnim uvođenjem naplate parkinga na opatijskim javnim parkiralištima i u garaži sportske dvorane, od 4. svibnja 2020. ponovo se otvara i blagajna parkirališta Opatije 21 d.o.o. Radno vrijeme blagajne:

  • Ponedjeljak, utorak, srijeda i petak od 8.00 do 16.00 sati
  • Četvrtak od 10.00 do 18.00 sati
  • Subotom, nedjeljom i praznicima blagajna je zatvorena

Blagajna će korisnicima biti na raspolaganju za sve usluge osim za plaćanje dnevne parkirne karte koja se od sada može platiti isključivo na transakcijski račun tvrtke (Zagrebačka banka, IBAN HR2323600001102042758) putem banke, pošte, FINA-e, elektroničkog i mobilnog bankarstva, a sukladno Zakonu o fiskalizaciji u prometu gotovinom čije su izmjene stupile na snagu dana 1. travnja 2020. godine. Informacije o načinu plaćanja možete potražiti i u objavljenim uputama za plaćanja. Na blagajni će se i dalje obavljati izdavanje i naplata povlaštenih parkirnih karata, pločica parkirnog sata te pretplatničkih parking bonova, a naši su vam djelatnici na raspolaganju i za potrebne informacije o uslugama Opatije 21 d.o.o.

Molimo sve građane da se pridržavaju aktualnih uputa i mjera socijalne distance koje su još uvijek na snazi, kako bi se zaštitilo zdravlje svih korisnika i djelatnika.

Opatija - javna parkirališta

Javna parkirališta od 4. svibnja 2020. ponovo se naplaćuju

Opatija - javna parkiralištaS popuštanjem mjera zaštite od koronavirusa, od 4. svibnja 2020. ponovo počinje i naplata na javnim parkiralištima Grada Opatije, koja je bila ukinuta 23. ožujka. Sva parkirališta nastavljaju rad i naplatu prema važećim općim uvjetima, a za parkiranje se otvara i garaža Sportske dvorane "Marino Cvetković".

Sve korisnike vozila koja budu parkirana na zatvorenim parkiralištima Gorovo i Vrh Ike, molimo da do navedenog datuma uklone vozila s parkirališta. Korisniku koji se na zatvorenom parkiralištu nakon početka naplate zatekne bez ulazne parkirne kartice, biti ćemo zbog fiskalizacije primorani naplatiti dnevnu cijenu parkiranja, sukladno danu izlaska korisnika odnosno automobila s parkirališta.

Sve pretplatničke parkirne karte kao i pretplatnički parking bon za korisnike otvorenih parkirališta automatizmom će se produljiti za period nenaplate, odnosno za onaj broj dana od stupanja odluke o prestanku naplate na snagu (23. 03. 2020.) do isteka važenja pretplatničke karte ili pretplatničkog parking bona.

Plaćanje DPK

Kako platiti izdanu dnevnu parkirnu kartu - Bmove.com upute

Dnevnu parkirnu kartu nije moguće platiti u gotovini, na blagajni Opatije 21 d.o.o., već ISKLJUČIVO TRANSAKCIJSKIM PUTEM - uplatom na transakcijski račun (označen na uplatnici) u banci, poštanskom uredu, poslovnicama FINA-e, online uplatom (putem bankovnog računa) ili korištenjem Bmove.com aplikacije. 

Izdanu dnevnu parkirnu kartu najlakše je platiti putem Bmove.com aplikacije:

  • plaćanje bez provizije,
  • nije potreban osobni dolazak na blagajnu,
  • plaćanje mogu obaviti svi, neovisno o mobilnom operateru - bilo da djeluje na području Hrvatske ili u inozemstvu.
Korisničke upute za plaćanje izdane dnevne parkirne karte:

Korisničke upute možete pregledati u nastavku ili preuzeti kako biste ih pohranili na svom računalu, kao PDF dokument:
pdfKako platiti dnevnu parkirnu kartu putem Bmove.com aplikacije290.07 KB

Česta pitanja

Česta pitanja o parkiranju u Opatiji

Parkirne karte i plaćanje

Korisnik javnih parkirališta na području Grada Opatije naknadu za parkiranje može plaćati po izboru, u skladu s Općim uvjetima, kupovinom:

Parkirnu kartu možete platiti na parkirnom automatu kovanicama, novčanicama ili kreditnim karticama (ovisno o tipu parkomata), slanjem SMS poruke na broj za odgovarajuću zonu, putem aplikacije Bmove.com aplikacije ili kupnjom pretplatničkog parkirnog bona (Upute za kupovinu i korištenje Pretplatničkog parking bona).
Cijene i uvjete kupnje za pojedine vrste karata provjerite u Cjeniku parkiranja

U slučaju kad plaćate parkiranje SMS-om ili sličnom mobilnom uslugom, a ne dobijete povratnu poruku da je parking plaćen, znači da sustav m-parkinga nije zaprimio vašu poruku, pa time ni uplata nije evidentirana - dakle smatra se da parking nije plaćen.

Reklamacije (sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14, 110/15), korisnici mogu podnositi isključivo u pisanom obliku, osobno ili poštom na adresu tvrtke, Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 Opatija, odnosno e-mailom na adresu reklamacije@opatija21.hr. Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Na svakom su parkirnom automatu, kao i na info-pločama u pojedinim parkirnim zonama jasno istaknute upute o načinu plaćanja putem m-parkinga (putem SMS-a ili sličnog servisa) - platitelj treba voditi računa da upiše ispravnu registraciju vozila, a jasno je istaknut broj na koji je potrebno uputiti poruku o plaćanju.

Reklamacije (sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14, 110/15), korisnici mogu podnositi isključivo u pisanom obliku, osobno ili poštom na adresu tvrtke, Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 Opatija, odnosno e-mailom na adresu reklamacije@opatija21.hr. Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Dnevna parkirna karta

Ukoliko kontrolor naplate parkirališta zatekne vozilo na označenom parkirnom mjestu pod naplatom, a da usluga parkiranja za to vozilo nije plaćena (vozilo nema istaknut račun parkomata, nije zabilježeno plaćanje SMS-om ili na drugi način), kontrolor će izdati Dnevnu parkirnu kartu (DPK).

Kontrolor nije ovlašten stornirati (poništiti) već izdanu Dnevnu parkirnu kartu, bez obzira na zahtjev ili uočenu grešku, već to treba učiniti putem reklamacije. Reklamacije (sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14, 110/15), korisnici mogu podnositi isključivo u pisanom obliku, osobno ili poštom na adresu tvrtke, Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 Opatija, odnosno e-mailom na adresu reklamacije@opatija21.hr. Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Izdanu dnevnu parkirnu kartu moguće je platiti ISKLJUČIVO  putem uplatnice u poštanskom uredu, banci i sl, putem internet bankarstva (plaćanje gotovinom na blagajni nije moguće), a vjerojatno je najlakše platiti putem Bmove.com aplikacije:

  • plaćanje bez provizije,
  • nije potreban osobni dolazak na blagajnu,
  • plaćanje mogu obaviti svi, neovisno o mobilnom operateru - na području Hrvatske ili u inozemstvu.

Dnevna parkirna karta (DPK) vrijedi  od trenutka izdavanja do istog vremena u prvom slijedećem danu u kojem se naplaćuje usluga parkiranja, dakle 24 sata. To vrijedi jednako za kupljene dnevne parkirne karte (putem Bmove.com aplikacije ili na blagajni Opatije 21 d.o.o.), kao i za izdane dnevne parkirne karte (kada je vozilo zatečeno bez plaćenog parkinga).
U navedenom razdoblju u kojem vrijedi dnevna parkirna karta nije moguće izvršiti uplatu parkiranja slanjem SMS poruke za isti registracijski broj vozila.

Dnevna parkirna karta za određeni željeni datum može se kupiti putem aplikacije Bmove.com ili osobnim dolaskom na blagajnu parkirališta, u sjedištu Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA - informacije na tel. +385 (0)51 401 365, e-mail: parking@opatija21.hr. Informacije o cijenama pronađite u Cjeniku parkiranja.

Reklamacije i prigovori

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA, Hrvatska) ili elektroničke pošte na adresu reklamacije@opatija21.hr. U svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu, sukladno Zakonu, podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu reklamacije@opatija21.hr.
Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Na svim javnim parkiralištima i garažama na području Grada Opatije primjenjuju se Opći uvjeti usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama. Zakon o zaštiti potrošača (čl. 10, NN 19/22), odnosi se na način podnošenja prigovora i reklamacija, te korisnici svoje prigovore mogu podnositi isključivo u pisanom obliku, a reklamacija se može dostaviti osobno, poštom ili elektroničkom poštom na adresu tvrtke, Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 Opatija, reklamacije@opatija21.hr. Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Parkirni bon

Pretplatnički parkirni bon (PPB) je specifična usluga unaprijed plaćenih satnih karata koje se može koristiti u svim zonama parkiranja, na otvorenim javnim parkiralištima Grada Opatije. Prilikom kupnje PPB se veže za registarsku oznaku vozila i vrijedi samo za to vozilo.
Ukoliko kontrolor parkiranja ili „ScanScooter“ sustav primijeti parkirano vozilo bez kupljene parkirne karte, a isto ima aktivan PPB s dovoljnim iznosom za satnu parkirnu kartu, umjesto izdavanja dnevne parkirne karte, kontrolor ili „ScanScooter“ sustav će ODMAH aktivirati satnu kartu po cijeni zone u kojoj je vozilo zatečeno. Korisnik će dobiti e-mail o aktiviranju satne parkirne karte. Ukoliko vozilo ostane parkirano nakon isteka satne karte, kontrolor ili „ScanScooter“ sustav će na isti način produžiti kartu novom satnom kartom sve dok korisnik ima dovoljan iznos na PPB-u.
Upute za kupovinu i korištenje Pretplatničkog parking bona

Uvid u stanje računa pretplatničkog parking bona (PPB) moguć je  online, putem servisa za korisnike bonova.

Na sličan način kao što Pretplatnički parking bon možete kupiti putem mobilne/web aplikacije Bmove.com, moguće je i u svakom trenutku provjeriti stanje računa vašeg ranije kupljenog bona, putem servisa za korisnike bonova.
(Najlakše će vam biti ako link na stranicu za provjeru stanja bona spremite na svom mobitelu/računalu kao favorit/bookmark)
Naravno, potrebno je imati korisnički račun i odgovarajući PIN (verifikacijski kod) koji se dobiva pri registraciji.
Više informacija o načinu provjere stanja parkirnog bona...

Povlaštene karte

Povlaštenu parkirnu kartu (PPK) 1.000 sati mogu koristiti isključivo građani Opatije koji kartu aktiviraju na blagajni Opatije 21 (Sportska dvorana "Marino Cvetković", Stubište Lipovica 3, I. kat). Cijena karte je 10,00 kuna mjesečno, odnosno 120,00 kuna godišnje, a korisnicima omogućuje 120 minuta parkiranja dnevno (jednokratno) na svim otvorenim parkiralištima, u svim zonama parkiranja, uz mogućnost premiještanja vozila unutar navedenih 120 minuta. Uz to korisnici imaju besplatno parkiranje sve dane vikenda i blagdana u studenome, prosincu, siječnju i veljači. PPK 1.000 sati NE MOŽE se koristiti na parkiralištima pod rampom (Gorovo i Vrh Ike), kao ni u javnoj garaži Sportske dvorane. Po isteku 120 minuta, nema dodatnog počeka i korisnik je dužan imati odgovarajuću parkirnu kartu.
Pravo na korištenje PPK 1.000 sati imaju isključivo građani Opatije uz predočenje osobne iskaznice (kojom dokazuju prebivalište na području Grada Opatije) i prometne dozvole (odnosno odgovarajućeg ugovora, kojim dokazuju vlasništvo nad vozilom).

Na slijedećem linku https://www.opatija21.hr/parkiralista/povlastene-karte#ulice ćete pronaći sve potrebne informacije. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nam se obratite putem e-maila parking@opatija21.hr.

Ostala pitanja o parkiranju

Na slijedećem linku https://www.opatija21.hr/parkiralista/rezervirana-mjesta ćete pronaći sve potrebne informacije. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nam se obratite putem e-maila parking@opatija21.hr.

Garaža sportske dvorane

Od 1. listopada autopraonica u garaži dvorane ponovo na raspolaganju građanima

dvorana garaza 01Od 1. listopada u garaži Sportske dvorane "Marino Cvetković", Stubište Lipovica 3, ponovo počinje s radom autopraonica. 

Autopraonicu otvara obrt za usluge BEX, na temelju nedavno sklopljenog ugovora o zakupu. Vlasnik obrta BEX posjeduje dugogodišnje iskustvo u pružanju usluga autopraone, te će od početka listopada u garaži dvorane ponuditi usluge unutarnjeg i vanjskog pranja te poliranja motornih vozila po popularnim cijenama. Za sve korisnike usluga autopraone u vrijeme korištenja usluga omogućena su dva sata besplatnog parkiranja u garaži.

pdfOdluka o zakupu - autopraonica166.12 KB

Garaža Sportske dvorane

Odluka o naplati parkiranja za trenere i profesore u garaži Sportske dvorane

Na temelju čl.14 Izjave o osnivanju Društva, dana 06. 09. 2019. direktor Opatije 21 d.o.o. donosi sljedeću

ODLUKU BR. 1 - 09/2019

o naplati parkiranja u garaži SD „Marino Cvetković“ za profesore koji vode satove tjelesnog i zdravstvenog odgoja te trenere sportskih klubova koji vode treninge u dvorani, a koji su pod okriljem SSGO.
Trenerima i profesorima naplaćivati će se godišnja parkirna karta za korištenje garaže u SD „Marino Cvetković“ kako slijedi:
- Cijena godišnje parkirne karte za profesore i trenere iznosi 200,00 kn (PDV uključen u cijenu)
- Cijena izdavanja pojedinačne RFID kartice iznosi jednokratno 50,00 kn
- Prilikom izdavanja godišnje parkirne karte potrebno je za svaku kalendarsku godinu dostaviti potvrdu škole / kluba (dokaz da se radi o zaposleniku škole odnosno treneru kluba) – ovjereno sa svrhom izdavanja
- Profesori mogu koristiti parkirnu kartu za vrijeme trajanja školske nastave radnim danom (pon-pet) od 08.00 do 17.00 sati.
- Parkirna karta za profesore ne vrijedi u srpnju i kolovozu
- Treneri mogu koristiti godišnju parkirnu kartu za vrijeme održavanja treninga, u pravilu od 15.00 do 23.00 sata te vikendom poradi održavanja utakmica odnosno turnira
- Parkirna karta za trenere ne vrijedi u srpnju i kolovozu
- Svaki klub odnosno sportsko udruženje ima pravo na maksimalno 3 RFID kartice
- Uz predani Zahtjev za korištenjem garaže po povlaštenim uvjetima te izdaju RFID kartice, korisnik potpisuje i izjavu kojom potvrđuje da korištenje garaže po povlaštenim uvjetima neće zlorabiti , da garažu neće koristiti izvan propisanog razdoblja te da zaduženu RFID karticu neće predavati na korištenje drugim osobama
- Ukoliko se gore opisana praksa zloupotrebe primijeti, korisniku se ukida pravo na povlašteno korištenje garaže bez povrata novca za sam parking odnosno zaduženje RFID kartice
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

Direktor
Igor Štok

Prepaid parking bon

Uvid u stanje pretplatničkog parking bona (PPB)

Servis za korisnike bonova - stanje računa

Uvid u stanje računa pretplatničkog parking bona (PPB) moguć je  online, putem servisa za korisnike bonova.

Na sličan način kao što Pretplatnički parking bon možete kupiti putem mobilne/web aplikacije Bmove.com, moguće je i u svakom trenutku provjeriti stanje računa vašeg ranije kupljenog bona, putem servisa za korisnike bonova.
(Najlakše će vam biti ako link na stranicu za provjeru stanja bona spremite na svom mobitelu/računalu kao favorit/bookmark)
Naravno, potrebno je imati korisnički račun i odgovarajući PIN (verifikacijski kod) koji se dobiva pri registraciji.

Novi parkomati u Opatiji

Novi parkirni automati na ulicama Opatije

favicon60wbOpatija - prvi hrvatski grad s pametnim parkomatima

parkomati pressU Opatiji je početkom ožujka profunkcionirao novi sustav naplate parkiranja. Tvrtka Opatija 21 načinila je prvi korak u uvođenju novog sustava naplate i kontrole parkiranja primjenom najmodernijih tehnologija, rečeno je na konferenciji za novinare.

Za početak, 20 aparata postavlja se u nultoj parkirnoj zoni te će do 15. travnja svi biti u uporabi. Dobra je novost i to što, ako platite parking u nultoj zoni pa se potom premjestite u nižu zonu, plaćena karta vrijedi, što do sada nije bio slučaj. Iduće godine planira se postavljanje još 24 aparata širom Opatije, rekao je direktor tvrtke Opatija 21 Igor Štok.